Επιστροφή Προϊόντων

Τα προϊόντα ελέγχονται, τοποθετούνται και σφραγίζονται σε ειδικές συσκευασίες ανάλογα με την ευαισθησία τους για να τα παραλάβετε σε άριστη κατάσταση Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη εντός τριών εργάσιμων ημερών, σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Σε σπάνια περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχει κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο e-mail info@2healthy.gr  ή/και τηλεφωνικά στο τηλέφωνο επικοινωνίας 210 62 16 272 , δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση. .Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος οποιουδήποτε προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, εφόσον  ειδοποιηθούμε  εντός τριών ημερών..

Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό  είναι δυνατόν να επιστραφεί  εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη, να μην έχει χρησιμοποιηθεί ,  να μην έχει ανοιχτεί, χωρίς φθορές και η συσκευασία του θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή/και φθαρεί ,να είναι δε συνοδευόμενο από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς.  Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής της επιστροφής

 Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε το 2healthy.gr  με μια ξεκάθαρη δήλωση . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης ,πατώντας ΕΔΩ.

 Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληρεί κάποια από τις απαιτήσεις, το 2healthy.gr μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Παρατηρήσεις

Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γαλάτων.

Το 2healthy.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπο του.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το 2healthy.gr, κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

 Σε οποιοδήποτε σημείο  προβλέπεται η επιστροφή χρημάτων ή/και η πίστωση αυτών στον λογαριασμό του πελάτη τούτη εννοείται πάντοτε ως άτοκη.